Grąžinimas ir garantijos
1. Garantiniai įsipareigojimai
Kiekvienos „Žaidimu stalai“ parduodamos prekės savybės bendrai nurodomos prie kiekvienos prekės esančiame prekės aprašyme.
Visoms prekėms taikomi gamintojo nustatyti garantiniai terminai kurie yra nurodomi prekės aprašyme.
Sugedus prekei ar tapus netinkama naudoti garantiniu laikotarpiu, remontas atliekamas nemokamai.
Gamintojo garantija netaikoma natūraliai susidėvinčioms prekių dalims.
Prekes garantiniam aptarnavimui pristatykite į mūsų sandėlį Oršos g. 7, Vilnius. Pateikiant prekę garantiniam remontui reikia turėti pirkimo užsakymo numerį arba sąskaitos faktūros numerį. Tokiais atvejais, kai prekės transportavimas į garantinio aptarnavimo vietą yra sudėtingas arba sukelia itin daug nepatogumų (pvz. : biliardo stalo su akmens plokšte), garantiniai darbai yra atliekami vietoje pas klientą.
2. Prekių grąžinimas
Įsigiję netinkamos kokybės prekę Jūs turite teisę reikalauti:
1. Pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke.
2. Atitinkamai sumažinti prekės kainą.
3. Per protingą terminą neatlygintinai pašalinti prekės trūkumus.
4. Atlyginti prekės trūkumų pašalinimo išlaidas, jeigu pardavėjui per protingą terminą jų nepašalinus trūkumus pašalino vartotojas pats ar trečiųjų asmenų padedamas.
5. Vienašališkai nutraukti pirkimo-pardavimo sutartį ir pareikalauti grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.
Prekės su gamybiniu broku per 14 (keturiolika) dienų nuo pristatymo Jums dienos gali būti grąžinamos mums atgal. Tokiu atveju gamybinį broką turinti prekė pakeičiama į kokybišką prekę arba Jums grąžinami sumokėti pinigai. Prekes Jūs grąžinate savo transportu.
Kokybiškos prekės gali būti grąžinami tik per teisės aktuose bei mūsų Pirkimo-pardavimo taisyklėse nurodytą terminą ir tik laikantis Taisyklių 8 punkte nurodytų reikalavimų. Šiuo atveju prekės grąžinimo išlaidos tenka pirkėjui.
Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė, mes įsipareigojame pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus. Prekių grąžinimo išlaidas apmoka pirkėjas.
Grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
• grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje ir nepažeistoje pakuotėje;
• prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
• prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos, nesurinkta ir nenaudota (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
• grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
• grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą, garantinį taloną (jei jis buvo atskirai išduotas) ir užpildytą prekės grąžinimo dokumentą
Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko šių nustatytų prekių grąžinimo sąlygų.
Suremontuotoms arba pakeistoms prekėms garantijos sąlygos galioja likusį garantijos laiką.
Visas išlaidas, susijusias su prekės transportavimu į garantinį centrą ir iš jo, apmoka Pirkėjas.